wtorek, 2 lutego 2016

I WAS DANCING IN THE RAIN ☢ odc1

Hej,
jednym z powodów mojej obecności tutaj, jest punkt na mojej liście osiągnięć przed pewną datą - "znajdź pasję". Tak, założyłam taką listę, ponieważ mam dosyć siedzenia na dupie, tak jak to robiłam dotychczas. Nie wiem czy pisanie bloga będzie dobrym zajęciem dla mnie, aczkolwiek warto spróbować. Chcę mieć motywację do wstawania rano. Ten blog to mały krok w przód do świetnego życia - przynajmniej taką mam nadzieję i do tego dążę :).

A więc witajcie, na moim nowym (anonimowym!) blogu. Pisało go będzie (że tak powiem) moje życie, zdarzenia w nim zawarte, więc nie oczekujcie grafiku ani określonej tematyki. Jestem osobą raczej a-społeczną, ale ostatnio zrozumiałam czego tak naprawdę chcę w życiu. Lecz o tym wypowiem się kiedy indziej :).

polecam posłuchać chociaż kawałka

Myślę że nie mam już nic więcej do powiedzenia we wstępie. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania lub wskazówki to piszcie. Komentarze bardzo motywują do dalszego pisania, a bez motywacji nic się nie osiągnie. Wyświetlenia to tylko liczby a szczera opinia jest na wagę złota. Możecie zostawić też adres do swojego bloga - na pewno wpadnę, ale jeśli wasz komentarz ma składać się tylko z pustych słów "super post" i adresu bloga, to podziękuję :).

Pamiętajcie - jeśli macie marzenia to je spełniajcie, niezależnie od innych, bo to wy osiągniecie sukces, a nie oni!

14 komentarzy:

  1. Trudno jest być anonimowym w internecie. Prędzej czy później wszystko wyjdzie na jaw. Przynajmniej u mnie zawsze tak było ;p

    Też jestem raczej a-społeczna. Moje kontakty ograniczają się do chłopaka i jednej koleżanki.

    Czekam co masz nam do opowiedzenia : )
    http://emma-red.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli nie będę zdradzać żadnych danych? Przecież nie powiedziałam nawet jak mam na imię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem a-społeczna.Najbardziej nienawidzę kiedy mama zmusza mnie do spotykania się z moimi rówieśnikami ;_; Podoba mi się sposób w jakim piszesz,taki okrojony,surowy,jakby siekierą strzelił XD Zupełnie przeciwieństwo mnie,więc jeśli masz ochotę na odskocznię to ponownie zapraszam do mnie http://psychooa01.blogspot.com/ (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z nas jest czasem aspołeczny :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda Ci się w blogowaniu, bo fajnie się zapowiada :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :)
    Taki anonimowy blog to świetna sprawa.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie by było gdyby ten właśnie blog stał się Twoją pasją! To na prawdę niesamowite uczucie gdy masz co robić w wolnym czasie zamiast go marnować. Anonimowy blog to coś dobrego, jednak trzeba się liczyć z tym, że w końcu ktoś odkryje kim jesteś. Piosenka jest świetna. Strasznie mi się podobają jej słowa, są takie głębokie. No cóż, pozostało mi tylko życzyć Ci powodzenia w blogowaniu!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki styl pisania, aż chce się czytać więcej i więcej!
    "Mam dosyć siedzenia na dupie" - w końcu ktoś odważył się powiedzieć (napisać) to "na głos" :)

    http://nic-o-tym-nie-wiesz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie piszesz. Mam nadzieję, że poprzez bloga będziesz wyrażać swoje pasje w bardzo ciekawy sposób. Ja też jestem aspołeczna. Piosenka mega! Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak na początek, żeby pomyłki nie było - Ty jesteś Ks Hjm (czy jakoś tak xD) z adresjestdlaciot? Który to już blog! Kobieto! :D

    Tak czy siak, cieszę się, że wróciłaś, jeśli to Ty xD i z całego serca życzę, by blogowanie stało się Twoją wielką pasją! :)

    Podoba mi się to ostatnie o marzeniach, ostatnio dużo o nich myślę ze względu na wczorajszy koncert Imagine Dragons ♥

    Piosenki posłucham w wolnej chwili, ostatnio szukam więcej dobrej muzy!

    Podoba mi się ta wyjątkowa anonimowość :-) Twoje imię jest niczym wielka blogowa legenda! Przynajmniej w moim mózgu.

    Pozdrawiam i czekam na górę postów! :D

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) świetny pomysł z tym znalezieniem pasji. Pisanie bloga może być naprawdę interesujące. Sama blokuje od wielu lat. Jest to bardzo wciągające zajęcie. Prowadzę bloga terapeutycznego, osobistego. Pomaga mi to przetrwać rzeczywistość.
    Pamiętaj ze najważniejsze to nie bać sie wyrażać swoich uczuć, emocji.

    Życzę dużo weny !
    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również prowadzę bloga pod innym nazwiskiem i uważam, że jest to dobry pomysł :) Powodzenia!
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń