czwartek, 4 lutego 2016

TO NIE JEST TAG ☢ odc2

To pod żadnym pozorem nie jest TAG! ..
Kurde no, w sumie to jest, ale nienawidzę tego określenia. Słowo "tag" kojarzy mi się z brakiem pomysłu i pójściem na łatwiznę. Ale ja po prostu chce się podzielić kilkoma rzeczami, dzięki którym (czasem) lubię żyć.

1☠ / Zacznę może od najważniejszej rzeczy, żeby nie było. Mianowicie jest nią rodzina. Cóż, w sumie to członków mojej rodziny widuję codziennie, niby normalna rzecz, jednak co byłoby bez niej? Codzienne czynności stałyby się niespełnionym marzeniem.

2☠ / Następną kwestią jest szkoła. Dodaje tu ten punkt pomimo jego negatywnych stron, takich jak : nauka, nieporozumienia itp. W szkole raczej nie znajduje się najlepszych przyjaciół (przynajmniej w moim przypadku), ale nieraz muszę przyznać, że jest fajnie.

3☠ / Dalej - internet. Dla niektórych osób smutne może być to, że komputer mnie uszczęśliwia. Jednak nie o sam internet mi chodzi. Moje argumenty:
- Na jednej z gier zapoznałam się z moją internetową przyjaciółką - rozumie mnie jak nikt inny.
- Piszę teraz post na tym blogu i podoba mi się to :).
- Poznałam tu moją idolkę - Banshee. W sumie to jest sporo starsza i przecież nawet się nie znamy ale jak ją oglądam, mam wrażenie jakbym rozmawiała z kimś bliskim. Zuzia pewnie nie ma pojęcia o moim istnieniu, ja znam ją tylko z youtuba, ale motywuję mnie do robienia tego, co kocham i zmieniania życia na lepsze.

film ze starego kanału Zuzi, świetny

4☠ / Następna rzecz - podróże. Co ja mogę o tym powiedzieć. No lubię podróżować, chociaż nigdy nie zwiedziłam miejsc, które są moim marzeniem. Ale to na pewno się zmieni, obiecuję (sobie)! Dopowiem jeszcze że widok pustyń, tundr, gór i innych "ekstremalnych" miejsc, wzrusza mnie, tak po prostu

5☠ / Ostatnia kwestia - muzyka i filmy. Co do muzyki to nie ograniczam się do jednego zespołu/wokalisty, ale mam kilka, których piosenki mi się (więcej niż) podobają, wymienię: Imagine dragons, Aurora, Amber Run, 30 Seconds To Mars, Ed Sheeran..
Piosenki to nic innego jak uczucia. Teraz wypowiem się trochę na temat filmów. Co do gatunku to najchętniej oglądam katastroficzne, chyba nie trzeba wyjaśniać, że opowiadają o katastrofach. Moje ulubione z tego gatunku : Niemożliwe, 2012, Armageddon, Ticanic, Pojutrze.

pioseneczka

To tyle. Piszcie czy wam się podobało. Pozdrawiam Red Star - zgadłaś, to moje blogi i nazwę wymieniłaś w komentarzu pod ostatnim postem. Po prostu ciągnie mnie do pisania, staram się nie zmieniać co chwilę blogów ale mam częste humorki i załamania.


18 komentarzy:

  1. Moją idolką też jest Zuzia,i jak głupio to nie zabrzmi ( coś moze zabrzmieć jeśli się to pisze? XD ) ,też czuję jakby była moją przyjaciółką,mimo że mnie nie zna.Widzę,ze słuchamy podobnej muzyki,jak z resztą zauważyłaś.Na prawdę podoba mi się ten post,zainspirowałaś mnie,nie chcę robić tego samego,ale zaraz biorę się za zmianę wyglądu mojego bloga i nowy post.Dziękuję i obserwuję na dłuugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥! Miło mi jak widzę, że ktoś regularnie czyta mojego bloga (dodałaś komentarz również w poprzednim poście). Na prawdę bardzo motywujesz.

      Usuń
  2. Jejku, filmy katastroficzne są najlepsze. <3 Z tych, które podałaś, nie oglądałam tylko "Niemożliwe", trzeba nadrobić. Jestem nieodwołalnie zakochana w "Armageddonie". "Pojutrze" również super, a "Titanic" był moim pierwszym ulubionym filmem w ogóle. XD
    Jak tylko wejdę na komputer, to wysłucham piosenki z tego i wcześniejszego posta, bo na telefonie się prędzej zatnie. xd
    .C
    cordelie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zobacz "Niemożliwe". To świetny film, mogę powiedzieć że jest najlepszym filmem jaki oglądałam.

      Usuń
    2. W takim razie jutro muszę ściągnąć na komputer!

      Usuń
    3. A ja niestety nie lubię tego gatunku :v Przyprawia mnie o smuteczki.

      Usuń
  3. Też lubię Zuzię! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Zuzie

    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym wymieniła szkołę ale własnie ze względu na przyjaźnie

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre przykłady ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bezm muzyki to się nie mogę obejść xD i również nie ograniczam się do jednego wykonawcy ;D
    Fajny post :)

    zapraszam na konkurs u mnie ;) bardzo proste zasady :)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  8. filmy to jest to, co kochamy!
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muzyka moim życiem :) (I jedzenie, haha)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. FAJNY TAG
    Dobra nie, napisałaś że nie lubisz tego określenia :p
    Także lubię banshee, choć w pewnych momentach bywa dla mnie zbyt dziecinna i zbyt słodka :D
    Też nigdy się nie ograniczam z muzyką, super że nie jesteś wpatrzona tylko w jeden gatunek.
    Ogólnie bardzo fajny pomysł na post, podoba mi się :D a to, że ludzie teraz szykanują spędzanie czasu w internecie to kompletnie nieważne. Jeśli siedzisz, oglądasz koty to faktycznie coś jest nie tak, ale piszesz bloga, działasz, rozwijasz się i jesteś kreatywna, jest dobrze! :D
    Pozdrawiam!
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ;)
    Ja też lubię filmy katastroficzne ;)
    Oglądałaś Alive.Dramat w Andach?
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń